Effectieve online advertentiecampagnes en tracking

Elke dag zorgen honderden nieuwe display-advertentiecampagnes met nieuwe banners voor nieuwe geïnteresseerde lezers, kopers en kijkers. Met de juiste tracking zorgen IAB-bannercampagnes en andere marketingacties bovendien nog altijd voor een schat aan informatie, juist n u de focus steeds meer weggaat bij third-party data.

Maar data die je niet hebt verzameld kun je nooit meer bijmaken. Nog altijd blijft veel data – ook first party data – onbenut, want ongevonden. Het gebruik van UTM-tags, trackingpixels en andere querystrings is voor elke online marketeer als het goed is gesnedden koek, maar de daadwerkelijke werking is niet altijd duidelijk.

Ik help je met het uitzoen waarom de visibility en deliverability van je campagnes in Google DFP / AdManager achterblijft. Of we stellen samen en dashboard op zodat we op basis van Analytics nog meer duidelijkheid zien, ik train marketeers in het juiste gebruik van tagging en help bij het opsporen van trackingproblemen.

Meer weten? Neem contact met mij op via gyurka@gmail.com